Počítadlo
Celkom 24371 Týždeň 24371 Dnes 17 Online 1 |
Stredné školy
Akým spôsobom ovplyvňuje inteligencia školský výkon? Na ktoré zložky inteligencie sa náš školský systém sústreďuje? Stratené deti. Prečo inteligentné deti strácajú záujem o školu?
Moja sexuálna orientácia – mám možnosť voľby? Môj postoj k inakosti - mám možnosť voľby? História vývoja postoja na inakosť – fakty o ktorých sa nehovorí...
Čo robí s mladými ľuďmi ideál krásy, ktorý nám vnucuje spoločnosť? Kde sú hranice toho, čo sme ochotní urobiť pre krásu? Je naozaj krásne len to, čo je výnimočné?
Je závislosť prejavom slabosti, alebo to môže byť aj inak? Čo nám závislosť berie a čo nám dáva? Psychologické a fyziologické pozadie závislosti.
Prečo je adolescencia nevyhnutná na ceste k dospelosti? Ako pristupovať k adolescentom tak, aby to v zdraví prežili oni aj my.
V akej podobe vnímajú lásku v tomto období? Rozpor medzi ideálmi a zvedavosťou , potrebou experimentovať. Ako učiteľ môže spracovať prejavy sexuality u adolescentov, ktoré sú za jeho vlastnou hranicou toho, čo je správne a slušné?
Aké posolstvá chceme odovzdávať deťom? Je suma vedomostí žiaka jedinou vizitkou učiteľa? Ako byť spokojný sám so sebou vo vyučovacom procese v súčasnosti?
To jediné čo máme, je prítomný okamih. Ako sa cítiť dobre - máme možnosť voľby?
Nakoľko prijímame názor, že dnešný život je stresujúci? Najväčším „stresorom“ sme my sami...
Zaručené spôsoby ako sa dopracovať k depresii. Ako nedovoliť emóciám aby nás ovládli.
Kontakt: Mgr. Tomáš Hruška, 0948 043 037.
|