Počítadlo
Celkom
90793
Týždeň
1770
Dnes
192
Online
2

Time manažment

Je toho mnoho, čo sa dá kúpiť či nahradiť, no čas do tejto kategórie nepatrí. Každý z nás má k dispozícii len 24 hodín denne a je iba na nás, ako ho využijeme. O to viac to platí v práci, najmä ak sa na čas pozrieme z pozície manažéra. 

 

Je toho toľko, čo treba urobiť, zariadiť, dohodnúť, vybaviť, skontrolovať, zistiť, no je len tak málo času. V dobe, v ktorej sa flexibilita, rýchlosť a pružné reagovanie cení tak vysoko, patrí schopnosť efektívne narábať s časom k základným predpokladom úspešného manažéra. Ktoré úlohy su prioritné, čo nám prinesie najviac zisku, čo môžem urobiť len ja, kde môžem spolupracovať s druhými a čo môžem delegovať, poznanie seba samého, čo zvládam rýchlo, do čoho sa mi nechce, kedy sa pustiť do ktorej úlohy, ako moja práca súvisí s celkovým fungovaním firmy?

 

A to nie sú zďaleka všetky otázky, na ktoré by bolo dobré poznať odpovede. Pokiaľ máte pocit, že v práci nemáte dostatok času, poprípade hľadáte odpovede na spomenuté otázky, toto školenie je určené práve pre vás.

 

 

Kontakt: Mgr. Tomáš Hruška, 0948 043 037.

PhDr. Zuzana Martinková, 0948 775 155.